środa, 29 kwietnia 2020

UWAGA!!! PRZENOSINY BLOGA!

Hej, dużo zmian, ale takich, które mają pewien cel.

Moją przygodę z opowiadaniami homoerotycznymi zaczęłam od "Texas Brothers", później było "Life is Cheap", które uważam za moje najlepsze dzieło - skupiające się głównie na relacjach bohaterów i naturze ich uczucia. No i oczywiście, Santa Boy i jego sarkazm to mój najlepszy wytwór forever :D Kocham go. Później niestety nadszedł "Atsah" - znaczny spadek poziomu. Ciągnęłam go, byleby coś pisać, bo inaczej bym zwariowała. A i to mi nie szło. Przechodziłam wtedy bardzo ciężki okres w życiu prywatnym i zawodowym. Zaliczyłam też przy tym kryzys twórczy.

"Trzy światy" to takie uwolnienie i odrodzenie. Dlatego postanowiłam, że ten blog poświęcę uniwersum "Texas Brothers", czyli (w kolejności czytania): Texas Brothers -> Life is Cheap -> Atsah I i II -> Life is Cheap: Bonus -> EROS/SORE

Nowe opowiadania, zaczynając od "Trzech światów" (zakończone), przez "Rahzela" oraz "Klątwę krwi" (jeden rozdział pojawił się na początku roku) przenoszę na nowego BLOGA:


Przeniosłam tam już dotychczasowe rozdziały tych opowiadań i tam będę wrzucać nowe. 
O nowych rozdziałach będę też od tej pory powiadamiać przez FANPAGE
Równolegle z blogiem rozdziały będę również wrzucać na WATTPAD

Jeśli nadal ze mną będziecie, to wrzućcie jakiś krótki komentarz od czasu do czasu. Wystarczy nawet "spoko" ;)

Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Hej,
    powracam tutaj, dawno mnie nie było ale to nie z mojej winy...
    już zapisałam nowy adres, ale zastanawiam się nad jedną kwestią czy ten blog pozozostawisz (drugi raz czytane, o cywilizowanej porze, więc już wiem, że tak), i jedna mała prośba, odblokowanie anonimowego czytelnika tam... ;)
    weny, pomysłów życzę...
    Trzymaj się ciepło Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Bardzo miło, że powracasz ;)
      I dzięki za uwagę - bo nawet nie zauważyłam! Robiąc nowy blog praktycznie skopiowałam stary i nawet nie spojrzałam w ustawienia. Już zmienione :)
      Dziękuję za życzenia weny (przyda się!) i pozdrawiam :)

      Usuń